Saturday, October 17, 2009

9 years ago

昨天我找到了一本笔记本
是我小学2年级的时候用的
2000年
很老了咯

里面都是记录功课的
还有一些很无聊的东西
XD

我发现我那时在里面写了很好笑的东西



" My Friends and My Foes

I have many friends.My best friend is Teresa.
Teresa is an obedient and gentle girl. She has
big eyes, long hairs and a little mouth. She is clever
so she always get champion in class activities.
Many teachers praise her. Besides Teresa, I have
many friends who is Phoebe and Pauline. Phoebe
is a gentle and pretty girl. She always care about her
friends. So, we like her very much.
My foes are the girl who study in 6M and 6K. I
think they are too much because they always bully some
students year1, 2 or 3. Therefore, I so hate them. I hope
they can stop their actions.   "

hahahahhahaha~~~

speechless

还有
最后一页我还记录了班上同学的成绩
很夸张

不过小的时候
就是在那种竞争, 压力的情况下长大的
争第一名
比分数高
那时候只懂埋怨
埋怨我为什么一定要这样
为什么要在这种环境成长
可能你们不懂那种感觉
每一次考试前后都是受难日

藤鞭

一直到中三过后

现在
我很想回到那种压力的日子
也许只有这样
我才会变得积极

我想
我宁愿变成神经病
也不想看到你们失望的眼神

我看到了中三时候的一张纸条

成绩对我来说是一种责任
一种成就
只有这样我才可以炫耀自己

哼~
我写的


我不屑``

可是这种思想
就是一直以来跟着我的


九年前我没有想过
九年后的我
会是什么样子

No comments:

Post a Comment